Întrebări frecvente

Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Trimite-ne un email.

Pot lua masa în local?
Da, avem o capacitate de 15 persoane. Momentan nu avem ospătari, deci comenzile vor fi făcute la bar.
Se pot face rezervări?
Da, facem rezervări la numărul 0751 530 725.
Care e programul?
Programul nostru este:
• Zilnic, 12:00 - 20:00
Pot comanda direct de la voi cu livrare?
Nu, din păcate momentan nu avem livratori proprii. Dar poți comanda acasă sau la birou prin aplicațiile Glovo și Tazz. Vezi mai multe detalii
Am dat o comanda cu ridicare la pachet. Unde trebuie sa vin?
Pentru a ridica comanda trebuie sa ajungi pe Strada Mioriței 38.
Am primit o comandă greșită, ce fac?
Ne poți suna la numărul 0751 530 725 și în funcție de situație, putem fie trimite comanda din nou, fie să rambursam comandă. Deoarece livrarea preparatelor se face prin aplicațiile Foodpanda, Glovo și Tazz, e posibil să fie nevoie să trecem prin procesul lor.
Am primit o comandă și preparatele nu s-au ridicat la calitatea așteptată?
Ne poți suna la numărul 0751 530 725 și în funcție de situație, putem fie trimite comanda din nou, fie să rambursăm comanda.